Back in business

 
 
 
 
Sommaren som fortfarande varar är heeeeelt underbar i år.

Om 3-4 dagar börjar jag mitt arbete på nytt.
Det tar emot mer än någonsin.

Härlig mc resa genom kontinenten var bedårande.

11 länder
6450 km
6 huvudstäder
5 veckor

Mycket att köra i den sydländska sommarvärmen.

38gr i luften och 55-60 på vägbanan.
Stundvis var det svårt att andas när vi körde.

Tallin - Estland med båten från Stockholm
Riga - Letland
Vilnius - Litauen
Warszawa - Polen
Tjekien - som transit
Budapest - Ungern
Zagreb - Kroatien
Bari - Italien, Amalfikusten, Toscana, Venedig
Ljubliana - Slovenien, Postoinska Jama
Liebnitz - Österrike
Ostrava - Tjekien
Krakow - Polen, Warszawa, Torun, Osieki, Gdansk
Nynäshamn - Sverige

En av mina sköööönaste resor.
 
Bilder och andra kommentarer från resan återkommer jag till senare.
 
Nu gäller det att landa och komma tillbaka till verkligheten.
 
Turbulensen i mitt privata liv har lagt sig och äntligen kan jag njuta av vardagen.
Kvinnor, ställen, attityd, pengar etc - har fallit på plats.
 
Har fortfarande bara svårt att finna mig i att om 3 månader blir jag 60.
 
Det krävs nog mycket autoterapi för att inte deppa ihop.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0